PTTK Otwock - powrót na stronę główną
2016
Strona główna
Strona główna KT "Grodno"
Regulamin Klubu
Galeria klubu
Archiwum

Zlot w Slovenskim Raju, 25-28.09.1997

Przewodniczący Klubu wychodząc naprzeciw postulatom osób, z którymi spotykał się podczas letnich imprez, podjął się zorganizowania dodatkowego zlotu - na Słowacji, w Slovenskim Raju.
Pierwsza samodzielna zagraniczna górska wyprawa Klubu i KTG O/Mokotów powiodła się. Założenia programu zostały w całości zrealizowane. We wspaniałej jesiennej aurze zwiedziliśmy przełom rzeki Hornad i szereg innych zjawisk krasowych - w tym jaskinie. Pokonywaliśmy liczne szlaki turystyczne bogate w drabinki, łańcuchy, schody bez poręczy. Wracając do kraju podziwialiśmy piękne panoramy Tatr Słowackich.

To już 19 lat !!! W 2016 r. wracamy na zlot Klubu w to urokliwe miejsce.

Zlot w Żywcu, 6-8.10.1995

Tym razem w pięknej jesiennej aurze spotkaliśmy się na zlocie w Żywcu. Zaliczyliśmy kilka szczytów w Beskidzie Żywieckim (Romanka, Rysianka, Lipowska), Wdsp. Sopotni Wielkiej, zwiedziliśmy Żywiec oraz oczywiście, odwiedziliśmy słynny Browar Żywiecki, ale nawet do browaru szliśmy pięknym widokowym szlakiem turystycznym. Złapawszy w górach kondycję i smaka w Żywcu, udaliśmy się do … Kalisza. Tam składaliśmy gratulacje i życzenia Sylwii Maćkowiak i Maciejowi Jakubowskiemu z okazji zawarcia związku małżeńskiego (7.10.1995 r.). To już trzecie Klubowe małżeństwo. W miłej atmosferze i pośród weselnych pysznoœci nasuwała się i trochę smutna refleksja - wiceprzewodniczącemu Klubu przybyło nowych obowiązków.

Gratulacje z okazji porcelanowej rocznicy ślubu !!!